habibe66yks buse_zafer ilk yaptığım anda benimde böyleydi 2 gün sonra tekrar yaptım anında cift çizgi çıktı sonra hemen randevu aldım kadin doğuma gittim karnıma bakti kese var dedi sonra kan verdim hamilesin dediler 4 haftalik
buse_zafer habibe66yks 4 gün geciktim bende yapıyordum test silik gibi çıkıyordur bugün böyle çıktı test canım
Sezei buse_zafer kuzum son adet tarihinden baz alarak haftanı hesaplayabilirsin 5. 6. haftada gidebilirsin kese gözükür en azından bu hafta beta artışı takip et 2 günde bir kan ver