Her seferinde yazıyorum her seferinde de regl oluyorum artık gerçekten bunaldım. Şimdi bu ay da 3 gün gecikme yaşadım bekliyorum ki gebe kalayım… Dün test yaptım negatifti 1 hafta mı beklemem gerekiyor ?
Eşim 3 ay önce proxeed plus ve evicap kullandı hız düşüklüğü vardı. Tekrar kontrole gidecek bilmiyorum yani aşırı bunalmış durumdayım çüklü 10 aydır deniyoruz