betulmommy melanuurr maalesef sayısı düşük benim eşimde de vardı varikosel teşhiside koyulmuştu ameliyat oldu vitaminlerde kullandı bir işe yaramadı tüp bebekle gebe kaldım inşallah sizinki kendiliğinden olur
krizantemmm melanuurr sperm sayısı az ileri hareketli sperm az normal yolla zor benim eşimdede böyle idi durum
melanuurr Eşim stres yapıp spermi az gelmiş kabın dibindeydi biz sayısı ondan düşük diye tahmin ediyoruz
anlrnalbumu Maalesef eşiniz oligospermi yani doğal yolla çocuk sahibi olması çok zor. Benim eşimin de 3 milyondu varikosel oldu 1 e düştü. Tüp bebek denedik sonuç bekliyorum.
anlrnalbumu Doğal yolla çocuk sahibi olması için en az 15 milyon sperm gerekli 15 milyonda bile %40-50 🥹
melanuurr anlrnalbumu kapta çok az meni vardı stres yaptım yapamadım dedi normalde ben bazen boşaldığında görüyordum ama kapta olandan çok daha fazla oluyordu ama eşimin kabın içinde 4-5 Şam’la kadardı
Kelebekkkk34 melanuurr kaba az geliyosa doktor bu sonucu görüp tekrar ister canım eşimde öyle oldu 3 kere test verdi stresten az geliyomuş
melanuurr Cimcime30 yani bilmiyorum doktor birazdan sonuçlara bakacakta hatta kızdım bu ne çok az dedim yapamadım stres yaptım dedi ama normal boşaldığını da görüyorum ben kapta olandan daha fazla oluyor
Bir1kelebek melanuurr bence onunla ilgisi yoktur canım eğer olsaydı doktor söylerdi zaten burda mil-ml başına test yapıyolar verdiği ölçü yeterli olmuştur bence 🤔 doktora sorarsınız
anlrnalbumu Dolulugun az veya çok olmasının önemi yok aslında onlara yetersiz gelseydi zaten o an size söylerlerdi ama içine sinemiyorsa tabi tekrar yaptırın ☺️
melanuurr anlrnalbumu bulunduğumuz yerle hastanenin arası çok uzak 2 saat falan ama doktor gerek görürse tekrar vereceğiz mecbur zaten volüm 3.5 yazıyor normal yeterliymiş ama bilmiyorum
Kelebekkkk34 melanuurr stresten yine aynı çıktı geri mi kaçıyo diye ultrasona girdi bi sorun çıkmadı çok şükür ama bu değerler çok değişmiyo çok olsada sayılar çok az artar yani. Yinede bi doktor görsün tekrar test isterse verir
anlrnalbumu melanuurr bunu demek istedim canım eğer az gelseydi analiz yapan kişi bakmadan sizden tekrarını isterdi hayırlısı olsun
Kelebekkkk34 melanuurr bu arada şimdi baktım benim eşimin volüm 1,2 doktorlar o yüzden az dedi demekki
melanuurr Kelebekkkk34 doktor bizden de ultrason istedi de biz gitmedik ultrasonla neye bakıyorlar aceba bir de siz gebe kalabildiniz Mi
Kelebekkkk34 melanuurr benim kendimde sorun olduğu için kalamadım canım eşiminde biraz düşük dedi doktor. Ultrasonla varikosel falan var mı diye bakılıyo genelde onu herkesten istiyolar baktırsa iyi olur. Geri kaçma olayı varsa farklı bi ultrasona giriyo en iyisi doktorla konuşmanız
dchdch melanuurr Varikosel varmı ona bakıyorlar varsa ona göre hareket ediyorlar spermi etkileyen herhangi bir durum varmı diye
melanuurr Kelebekkkk34 sizin eşinizin ki ne kadar düşüktü yani sonrasında yükseldi mi chargbt işte doğal yolla gebelik olur diyor işte başından geçenler de amaliyata olsa yükselmiyor diyor
melanuurr betulmommy kapın içinde çok az meni vardı biz aceba ondan mı bu kadar düşük dedikte işte 10 gün sonra tekrar gideceğiz
kbrcrn Canım force fert diye bi takviye var kullanmanızı öneririm, hem sayı artışı hemde hareket artışı sağlıyor
melanuurr dchdch evet dedi ki 10 gün sonra gel tekrar test ver ona göre Varikisol amaliyatı için konuşuruz dedi