damla6565 Merhaba kızlar 💞ben 12 haftalık hamileyim ama göbeğimin üzerinde sanki taş varmış gibi hissediyorum sizce neden olabilir bu durum ağrısı da var ve beni çok rahatsız ediyor şuan ağrısını çok tarif edemiyorum ama canımı çok yakıyor 😑