ilknur1414 Bugün 12.30 ta yaptım testi ama 12.48 de 18 dk sonra baktım kuruma mı normal mi sizce pik mi daha var mı tek olanı yeni yaptım bugün 12.30 da bide ikinci resimde en alttaki son 2 test zaman geçtikçe koyulaştı o kafamı karıştırıyor 