berece92 öncelikle çok geçmiş olsun! Umarım günden güne saha iyi hissedersiniz. Hele bebeğinizi kucağınıza alın da, her şey unutulur🙏🏻Benim doktorumun bana dediğine göre 2500 ü geçince artık çok daha kolay oluyormuş bebeğin direnci, gücü. Umarım sizinki de 2500 ve üstü olur, küvöz e girmeden atlatırsınız🙏🏻