reys Pazartesi 11.30a gün aldık. Bebeğim makat geliş ve dönmedi 38+5te doğacak. Daha az önce doktordan çıktık çok gergin, tedirgin, heyecanlı hissediyorum önerileriniz var mı lütfenn çok ihtiyacım var 🥹
zlemceylan reys benimde makat gelişti 40. Haftada doğum yaptım her şey çok güzel geçti. Fakat sana tavsiyem doğum sonrası gazın olursa mutlaka çıkar beni en çok yıpratan o oldu. Bir de kanama için külot bez gibi değil de e bebekte lohusa pedleri vardı bol iç çamaşırı ile onu kullandım. O külot bezlerinin lastiği dikiş yerimi acıtmıştı
nupelercan reys ben gaz çabuk çıksın diye kayısı hoşafını blenderdan geçirip meyve suyu gibi içtim, kanama içinde ilk gün hastanenin verdiği hasta bezini kullandım kanama fazla olmayınca lohusa pedini kullandım.
demirrleydi_ reys öncelikle hayırlı uğurlu olsun sağ Salim doğsun bebişin 🌸🩷 kesinlikle gazını ve idrarını tutma yoksa ağrıdan sancıdan duramazsın fırsat buldukça yürü daha erken toparlanırsın daha rahat gazını çıkarırsın kayısı kompostosu hazırla büyük tuvaletini yapmana yardımcı olur ve yanına kahve al granül acı kahve baş ağrına iyi gelir
reys zlemceylan Depend almıştım ama ondan da mı alsam acaba. Tuvalete kahve içince çıkıyorum normalde 😂
penbe_karisi Benimde cuma günü birazdan hastane için hoşaf yapicam hemen tuvalete çıkmak için Nescafe kattım bol bol kahve makinemi de kattım ne olur ne olmaz 🥹
reys penbe_karisi kolaylıklar diliyorum ✨ inşallah sağlıkla gelsin 🙏🏻 ben de o ucuz kahve makinelerinden aldım su kaynatırım diye 125 tlye 😂 koydum yanıma
demirrleydi_ reys evet kuru kayısıyla kayısı bağırsakları çalıştırır bide içinde şeker olduğu için süt yapar
suragungor reys Nescafe bitter cikolata ve hosaf olsun mutlaka yaninda Spinal olacaksan eger ameliyat sirasinda basini hic hareket ettirme Ameliyat sonrasi sirtin dik konumda yat Gogusunden hemen sut gelmeyebilir endiselenme yaninda 2-3 tane bez gotur bezi kaynar suyla islatip gogusune koysunlar sut gelmesi icin etkili yontem Sut sagma makinen varsa onunla sutunu sag en az 10-15 dk pes etmeden sagmaya calis Tavuk suyu corbasi ic ilk kalkista yere bakma duz sekilde ileri dogru bak ilk kalktiginda kendini cok zorlama 5-6 adim atip yataga geri donebilirsin hazir hissedince tekrar kalkip yuru yurudukce duzeldigini farkedeceksin İlk iki gun zor gelecek ama 3. Gun desteksiz yuruyebildigini farkedeceksin Saglikla bebisini kucagina alirsin insallah 🙏🏻🌸