asaf_ senos15 benimde kızım yoğun bakımda kaldı nefes alamadığından alındı benim kızımda ama enfeksiyon vs yaşamadım çok şükür kimseyi içeri almıyolardı o dönemde ama bana göstermiyolardı kızımı enfeksiyon riski vs diye sonra çıktı zaten
yaprakmucizesi asaf_ öncelikle çok geçmiş olsun rabbim bidaha yaşatmasın ben anlamadım üstte bi bayanın çocuğunu da aynı şikayetden nefes alamıyor diye almış yoğun bakıma çocuk doktoru herkese aynı şeyi mi uyguluyor oraya gitmeyi düşünüyordum kafam karıştı şuan
yaprakmucizesi senos15 çok geçmiş olsun aynı doktor devam ediyor mu o hastaneye bilginiz varmı gitmeyi düşünüyorum ama tedirgin oldum şuan oralar nasıl hijyen iyi mi