Herkese merhaba hayırlı ramazanlar şimdiden 🫶🏻
Burada okuduğum çoğu konuşmada, çevreden duyduğum üstüne doğum yaklaştıkça kendi doktorumun da üstü kapalı şekilde ısrarcı olduğunu hissettiğim ve hayal kırıklığı yaşadığım bir konu var doğum şekli. Doktorlarımızı Allah başımızdan eksik etmesin iyi ki varlar fakat sezeryan doğum onlar için daha kolay, maliyeti daha fazla, daha risksiz veya daha istedikleri saatte başlayıp-biten bir ameliyat olduğu için midir nedir neredeyse hepsi sezeryana teşvik etmeye çalışıyorlar ben bu konudan çok rahatsızım. Kendi doğumunu anne belirlemeli bence. Doğumdan korkmak çok normal ama asırlardır kadınların yapabildiği fizyolojik bir durum bu. Vucut doğuma kendini hazırlıyor zaten. Çatı muayenesinin ne kadar zor olduğunu, suyu patlatma durumunun ağrılı olduğunu yazan sayısız anne var. Dışarıdan müdahele risk faktörü olmadığı sürece yapılmaması taraftarıyım. Kendimize ve işleyişe güvenmemiz gerekiyor. Ben şahsen son dakikaya kadar normal doğum denemek istiyorum. Allah aynı Allah, normal doğum yapıp sağlıkla kucaklarına alanlara nasıl yardım ettiyse bize de eder inşallah. Bence bu konuda anneler olarak birbirimizi teşvik etmeliyiz, pozitif normal doğum hikayeleri görünce maşallah darısı herkesin başına diye mutlulukla okuyorum ben. Kimsenin de net şekilde şunu yaptım da ondan oldu dediği birşey yok demek ki herşekilde oluyor bedenine güvenince. Allah sağlıklı doğumlar nasip etsin hepimize, doğuma girecek olan gireceğini yazsın iyi dileklerde bulunup dua edelim 🙏🏻❤️