Dış gebelikte ağrı gibi belirtileriniz oldu mu benim şuan bebek gözükmedi doktor dış gebelik olabilir dedi çok kasık ve bel ağrım var uyuyamıyorum o derece 2 gün önce beta değerim 2443 çıktı yarın tekrar kan vericem yarın her şey belli olur dedi doktor korkuyorum açıkçası sizede çok geçmiş olsun