busraaaqq ben 4 haftalıkken öğrenmiştim mide bulantısı ve yutkunma sorunundan dolayı canım çok istemesine rağmen içemedim 11. Haftaya girdiğimde artık sinir atakları ve nikotin yoksunluğunun verdiği şeyden dolayı doktoruma anlattım durumu kontrol altında tutarak içebileceğimi söyledi. Yanlış anlaşılması güzelleme olarak söylemiyorum bunu çünkü burda çok tepki çekiyor bu olay ama gerçekten zor bir durum. Şu an 22 haftalık olmak üzereyiz günde 3-5 arası içiyorum. Önerim şu öncelikle eşinizle yaşadığınız durumu saydamlıkla paylaşın bana da ilk başta içme vs denildiğinde daha çok tetikleniyordum. Sonrasında canım gerçekten çok istediğinde alışkanlığımın dışına çıkarak tüketiyorum. (Önceden oturarak keyif alarak içiyorsam şimdi balkonda ya da camda ayakta, önceden kahve yanındaysa şimdi kahve ile aynı anda tüketmemek gibi). Önemli nokta da iki sigara arasına mutlaka en az 2.5 3 saat koymak. Üst üste binen sigaralar normal içen insanlar için bile sadece hamileler için değil daha çok damar yoran bir şeymiş. Gerçekten zor bir durum şu an şükürler olsun biraz daha aşabildim bazen 2 tane ile günü kapatıyorum. Çekilen vicdan azabı gerçekten ağır bir yük inşallah bebeklerimizi sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız. Strese girmeden kendinize zaman tanıyarak bu süreci geçirmenizi umuyorum