Kızlar merhaba , benim 3. Hamileliğim 2. Cisi 11. Haftada kalbi durmuştu temiz çıktı herşey. 3. Gebeliğim bugün kalp atışı için gittim 7+5 duyduk şükür ama gelişim olarak 6+6 da dedi olumsuz konuşmadı ama ben o kadar kaygılıyım ki sık sık görelim biraz minik haftasına göre dedi. Benzer durumlarda olumsuzluk yaşayan oldu mu ? Haftayı yakalabiliyorlar mı ? Ya da bu durum yine kalpmdurmaso vs sonuölanır mı ?