zynp92 nazende17 benimde öyle haftası küçük olunca pek bakmıyorlar kime atiysam öyle dedi çünkü biraz daha sabır edeceğiz 🥰büyük varsa onları at bence
zynp92 nazende17 sabır canım bende çok sabırsızim ikinci gebelik benimki heyecandan öleceğim 😅bir an önce günler geçsin de öğreneyim diye gönlümüzden ne geçiyorsa onu nasip ettin rabbim
sarilale123 minikmucizem20 sizinkide keseye göre erkek gibi duruyor benim oğlumun da kesesi fasulye gibiydi
minikmucizem20 sarilale123 ay ağzın bal yesin inşallah canım çok teşekkür ederim bakalım 7 sinde doktor diyecek eğer doğru çıkarsa yazacak buaraya