2bebekbiranne55 Kızlar nasıl gidiyor sezeryandan sonra daha iyiyim bugün korse kullanmaya başladım daha da rahat oldu bebekle sarılığımız dün 10.5 du emdikçe geçer dedi doktor işitme testini de geçtik bakalım uzun bir yol bizi bekliyor 🥹
azizek 2bebekbiranne55 benimde 5. Gün ama bebişim yenidoğanda dua edermisin iyiye gidiyor dendi ama ben daha sevemedim emziremedim bakalım ne zaman getirecez evine
2bebekbiranne55 azizek oy rabbim tez zamanda evine gelmeyi nasip etsin canım solunum kaynaklı mı acaba geçmiş olsun çok ☹️