Fatos00 ben ilk oglumu 4,5 kilo doğurdum çok çok hafif çatlagım oldu eşim.ben göremiyorum diyor. Ama sürekli yağlı güreşçiler gibiydim. Hem vücut yağı hemde günde iki kez lierac kullandım. Sabah kremini akşam da serumunu. Lierac çatlak için en iyisi diye duydum hep.