Hamiske Bugün sabah 9 dpo dayken yapayım dedim ama ilk 5 dk da çıkmadı, amaan deyip kaldırdım dolaba, sonra yaklaşık 40 dk sonra aşağıdaki gibi çıktı, bilmiyorum ya var mıdır yok mudur, bugün regl olmam gerekiyordu ama 18.günde yumurtlama pikti
sarilale123 Hamiske ilk beş dk daki sonuca güvenin diyorlar ama bilemedim, bazen testlerde pozitifken negatif veriyo
anlrnalbumu Bu test genelde kuruma çıkarmaz ama daha belirgin bi çizgi olması lazımdı regl gününüzse bugun
Hamiske anlrnalbumu Ben de öyle düşündüm ama 9 dpodayım bugün daha, 18.gün yumurtladığım için döngüde kaymıştır belki diye düşündüm