rabisssk 6+3 gebeliğimi daha yeni öğrendim, ilk ultrason resmini paylaşıyorum sizinle keseye göre sizce cinsiyet nedir🥲😆 6*3🩷
nazende17 rabisssk aaa ama sanki kız kesesi daha düzenli erkek kesesi daha dağınık oluyor diyorlar yalanmış demekki 🤣🤣
rabisssk nazende17 doktor kızıma erkek demişti detaylı ultrasona girene kadar, o yüzden bunda erkek heveslisiyim😂🫣
rabisssk nazende17 aman olsun doktor o zman erkek dediğinde ben kız hissediyorum demiştim, şimdi de erkek hissediyorum hep bakalım🥲