Edanur1004 Hafif karın şişliğim var kıyafetten belli olmuyo tabii her tuvalete çıkmama kayboluyo tedirgin oluyorum bebeğime bişey olmuyordur demi
nemesisx Edanur1004 şişlik benim 18. haftada çıkmaya başladı endişelenmeyin şuan gaz şişliğidir:) kanama olması endişe sebebidir
Edanur1004 Kanamam yok ama ilk 3 ay için düşük riski çok olduğundan dolayı o biraz beni korkutuyor inşallah sağ salim kucagımıza alırız 🥰
Edanur1004 nazende17 Genelde bişeyler yedikten sonra şişiyor sonra geri iniyor sorun olmuyor ama bi doktorumla görüşücem teşekkür ederim 😊