benimbebegimm bende dikkat etmeye çalıştım ne zaman uyansam yüz üstüydüm ta ki göbeğim çıkana kadar o zaman istesen de istemesen de öyle uzanamıyorsun baya oldu o şekilde uyuyamıyorum sol tarafa doğru uzanıp uyuyun diyen çok var ben sol tarafta uyuyamıyorum nefesim kesiliyor çarpıntı oluyo sağ sol değişirim sırt üstü uzanırdım birkaç haftadır uzanamıyorum mesela senin yolun biraz uzun 😁 inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebişi