Preeklampsiden erken doğum yaptım bebekte 4 hafta gerilik vardı bebeğimi kaybettim bu yüzden çok zor günler geçirdim. tekrar hamileyim 8 haftalık ama bu kez çok korkuyorum ya yine aynılarını yaşarsam diye. Corasprin oksapar iğne kullanıyorum. Acaba 150 mg lık mı kullanmalıyım diye de düşünüyorum. Bana moral verecek var mı bu süreçlerden geçip sağlıkla bebeğine kavuşan