aysenurozbay1 Kizlar benim adetim bir hafta gecikti her ay düzenli geliyordu bu ay geç kaldı kan ve idrar testi verdim ama negatif çıktı ve normal teste yaptım o da negatif çıktı başına böyle gelen varmı hiç geç kalmazdı
sarilale123 aysenurozbay1 stres sıkıntı falan yaşadığınız bir dönem olabilir mi , o zaman olabiliyor böyle