saziment
Ben özelde oldum 2 kürtajım var ilkinde medicana bahar şentürkte oldum 12 haftalıktı. Kürtaj sonrası biraz pihti kalmıştı onuda başka doktor söyledi 6 tane dil altı hap kullandım. Çok ağrım sızım olmadi ama hastaneyi hiç sevmedim günlük normal bölümde oda verdiler tuvalet bile odada yoktu kürtaj olan biri ortak tuvaleti kullandı düşünün…
- Kürtajı medicalpark keçiörende özge yücel celikte oldum ikiz gebelikti zor geçmiş kürtajım ikiz olunca ve yerleşim yerinden kaynaklı sonrasında metiler yazmıştı benim kanamam çok oldu ama doktorum daha çok bekliyordu çünkü kan sulandirici kullanıyordum ve ikiz olunca..
Ben 2. Kürtaj sonrası biraz zor toparladım ama bence bu ikiz olmasından kaynaklıydi.
Her iki kürtajımda vakumlu oldu. İkisinde de antibiyotik kullandım kesin kullanın enfeksiyon olmaması için. 2. De 4 5 kutu antibiyotik kullandım ben.
İyileşme süreci ilkinde daha hızlıydı ikinci yavaşti 2 hafta rapor aldım evdeydim. Onun harici ortalama 21,25 gün kanama lekelenme vs sürdü. 30,33 günde adet oldum.
İkisinde de uyuttular anestezi ile oldum birde bana sakinlestirici vurdular çok ağlıyordum