Kcmr22 Uyurken hep sola yatıyorum ama ne zaman uyansam sırt üstü uyanmış oluyorum. Sırt üzeri uyumanın zararlı olduğunu okudum bu konu hakkında fikri olan doktoruna danışan varmı?😔 ve bebişim en çok sırt üstü uzandığımda hareket ediyor🥰
banu_8 Kcmr22 sırt üstü yattığımız da bebekte rahat edemiyormuş ve büyüdüğü zaman artık organlara zarar verdiği için yatmayın diyorlar. Sen bilerek sırt üstü yatma ama uyurken ister istemez yattığımız oluyor o kadar da olur dedi benim doktorum
Merve123a Kcmr22 cnm kan akişi için sola yatmak daha iyi tabi vevegin daha iyi beslenmesi için birde sirt üstü yatinca ödemde daha çok olur dikkat et ama ıykudada yapacakl bişey yok tabi zatenleriki haftalarda yatamicann😁nefes alamayinva
istkizannesi Kcmr22 doktorum bu konuya gülüyor. Nasıl rahat ediyosan öyle yat,hatta istersen yatabiliyosan yüzüstü yat. Hiçbir zararı yok dedi. Doçent bu arada,kendisine çok güveniyorum
Dilara1992 Kcmr22 canım sırt üstü uzandığında sol yanına yastık sokuştur. Yatakla teması kesilsin.ordaki damardan kalbe kan akışı rahat sağlansın.napalim uykuda nasıl uyuyup uuandigimizi bilmiyoruz ki .sadece önlem alabiliyoruz 🤷♀️
Petekimmutlu banu_8 rahat edemeyen bebekte kımıldıyor, mutlu bebek 'de 😊annelik hangisi olduğunu hissetmek galiba💕
Petekimmutlu Aynen o sırra ben de vakıf olmuş değilim😀sırt üstü yatınca pek bi hareketleniyorlar💗 bana doktor sağ ve sola izin verdi. Sırt üstü yasak😣çok özledim cookkkk 🙄
Kcmr22 Petekimmutlu sırtım çok ağrıyor bazen istemesemde ihtiyaç duyup bi kaç dakika da olsa yatıyorum doktorumla konuşmadım henüz ne diyeck bilmiyorum da
anapanda12 Uyurken vücut otomotik olarak rahat pozisyonunu belirliyor bende uyanıp uyanıp sola dönüyorum sabah kalktığımda sırt üstüyüm akışına bırakmak gerekebilir ama gün içinde bebeğin kan dolaşımı için sağlıklı olan sola yatmak ve ayakların altına yastık koyup destek almak
Petekimmutlu Kcmr22 bende yatağa yatar yatmaz dualarımı okuyana kadar sırt üstü yatıyorum. Sonuçta nst çekerlerken de sırt üstü yatırıyorlar😀
gizemmhmt istkizannesi bende genelde sırt üstü yatıyorum istemsiz, çok da rahat ediyorum. Ne zararı olabilir bilememştim, doktorum da birşey dememişti, sizinkide dememiş
istkizannesi gizemmhmt bende sırtüstü yatıyorum çok şükür bende de çocukta da bi yan etkisini görmedim. Ya eskiler sağ sol yatmak ne onu mu biliyomuş vallahi ne diyeceklerini şaşırdılar. Doktorumda rahat ol serbest deyince hiç sorun kalmadı
Cerenyrt Kcmr22 sola doğru yatmanız lazım kan akışınız ve oksijen gidişi rahat oluyormuş, düz yatınca engelliyorsunuz diye biliyorum..
gizemmhmt istkizannesi bence de canım . Annem, ananem falan söyler hep bildiğimiz gibi yattık diye. Bir şey Olacağı varsa her şeye dikkat etsen de oluyor valla
Nebahathumeyra Ben de inanmıyordum aslında ama en son kontrolde doktora sordum sağ ya da sola dönük yatmayı tavsiye ediyoruz yüz üstü yatmak çok istediğimiz bir durum değdik dedi. Ben de inadına düz yayasın geliyor elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum