srnerva Bu sabah peceteye silince gelen baya bir kahverengi lekelenmem oldu su an da da sildikce geliyor. Doktoruma gittim am kese gozukmedigi icin beta istedi. Kimyasal gebelik geciriyorum galiba ☹️
aselarya srnerva benimde öyleydi yerleşme kanamasıdır canım bendede oldu keseyi daha görmeden olmuştu şuan 37+2 haftalık hamileyim
zuloss srnerva benim de öyle olmuştu betayı beklerden parça parça gelmeye başlamıştı. Çok üzülmüştüm ama meğersem güçlü bebeğim tutunmayı başarmış inşallah sizin de öyle olur
srnerva aysese7 kahverengi ama baya peceteyi kapalayacak tarzdaydi. Onceki lekelenmelerim hep kucuk ip seklindeydi. Bugun iccamarima da geldi
srnerva aselarya aselarya adetimden 5 gun once olmustu 1 gun surup gecmisti . 10 gun devam eden silince peceteye minik nokta seklinde gelen lekelenmem vardi . 3 gundur gelmiyordu . Dun gece yine biraz gelip kesilmisti. Bugun sabah baya peceteye silince geldi .
aslmoms Yerleşme kanaması olabilir. Doktor başka birşey görmediyse bekleyin bakalım . Daha küçük kese kalp görülmeyedebilir
srnerva aslmoms beta sonucumun cikmasini bekliyorum ama icim icimi yiyor. Pazartesiye kadarki deger artisim guzeldi. Bu lekelenme beni korkutuyor
clementine16 srnerva benim de 6-7-8. Haftalarda kahverengi lekelenmem olmuştu progestan kullanmıştım çok şükür kötü bir durum olmadı umarım sizin de önemli bir problem olmaz
srnerva clementine16 insAllah benimde sorunsuz gecer bu gunlerim. Sizinde lekelenmeniz peceteyi dolduracak kadar miydi nkta kadar miydi?
zuloss srnerva inşallah ya gönlünüzü ferah tutun rabbim bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
clementine16 srnerva hayır uzayan ama küçük miktarlardı eğer çok yürürsem fazla gelip korkutuyodu dinlendiğimde az geliyordu
srnerva Kizlar beta sonucum cikti pazart4si 267 idi bugun 569 cikti. Ogleden sonra nasipse sonic gostermeye gidecegim
srnerva Htc03003 haftaya persembe gel keseyi gorelim dedi. Progesteronu sabah aksan kullan . Iliski yasak. Agir is yapma . Bol bol dinlen dedi
srnerva clementine16 normalde benimde azdi hatta kesilmisti ama dun aksam is yaptim yordum kendimi ondan oldu galiba