Kızlar 36+1 im. Bugün hastane çantamı hazırlayacağım. Daha önce bi liste yapmıştım sizce başka eklemem gereken şeyler var mı? Siz ekstra farklı ne koydunuz ? Aldıklarım yeterli mi ? Sizin çantalar nasıl ?
bebek için :
hemşireye verilecek : 1 kolsuz zıbın, şapka, eldiven, tulum, battaniye ve 1 adet bez.
yedek: 1 tane 10 lu hastane çıkışı, 2 adet alt üst şapkalı takım, 4 tane zıbın, 12 tane bez, pamuk, emzik, süt kaşığı, 1 tane müslin örtü. ankarada yaşıyorum hava soğuk olursa diye de peluş tulum
5 tane ağız mendili
kendim:
1 tane çekim için beyaz pijama takımı
1 tane emzirmeye uygun pijama takımı
1 paket depend
2 tane emzirme sütyeni ve atleti
3 adet iç çamaşırı
göğüs ucu kremi
terlik
çekim için taç
makyaj malzemelerim ve saç düzleştiricim
1 paket ıslak mendil
1 paket kağıt havlu
2 adet kalın çorap