12 haftalık olduk 2 keredir devlette aynı doktora gidiyorum doktor cok iyi güzel muayene ediyor cok guzel ilgileniyor ama hastane kalitesi çok kötü bana titiz temiz gelmiyor doktordan memnunum ama hastaneden değilim eşimde doktor cok iyi bence sen burda doğur diyor o da kendince haklı doktor gerçekten iyi ee ozellerde de fiyatlar almış başını gitmiş ne yapsam bilmiyorum biraz daha büyüyene kadar bunda devam edim doğuma yakın bakalim dedim