Merhaba bende ayakta çalışıyordum baristalık yapıyordum varis çorabı hiç kullanmadım ama haklarınız var gece mesaisi olan bir işteyseniz kalamazsınız bir süre sonra eğer sabah akşam çalışıyorsanız yanlış hatırlamıyorsam 1 1.5 saat erken çıkabiliyorsunuz artık ben sabah dokuzda gidip üç buçuk dört gibi çıkabiliyordum doktor randevularınız içinde izin aldığınız günün ücreti kesilmez yani öyle bir hakları yok bu haklarınızı araştırın derim o zaman belki kolaylaşır