Nak Nsarikaya_ ilk kez anne olacağım duygusalım 36+4 teyim suyum çok azalmış cuma günü tekrar muayene edip bebeği alabiliriz dedi erken mi diye endişe içerisindeyim korkuyorum da kilosu 2850 dedi garip duygular içerisindeyim
Nsarikaya_ Nak kgsu normal bence haftasına göre doktoruna güven Allah bırak en hayırlısı olsun inşallah günler yaklaştıkça daha da duygusallasıyoruz sanırım 🥹
birerkekannesi__ Nak Nak ay günümüz aynı 🥹 bende en son 1 hafta evvel gittim suyum azalmıştı havuç suyu tüketiyorum
asaf_ Nak korkma benimde kızım öleydi maşallah sıkıntısız geçti çok şükür kilosu felan gayet güzel içini ferah tut güzel anne rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
Zehrailly Nsarikaya_ Ben de ikinci kez anne oluyorum 16 aylık bir oğlum var şimdi 23+4 kızıma hamileyim çok ama çok güzel bir duygu Allah isteyen herkese versin inşallah 🥰❤️
Nsarikaya_ Zehrailly bir kız bir erkek mis 🤲🏼 maşallah Allahım sağlıkla kucağına almayı nasip eylesin ✨
ozguvenc pazartesi gününe yatışım verildi, sezaryen olacağım ☺️ herkese sağlıklı, kolay bir doğum ve bebek diliyorum 🙏🏼
Nsarikaya_ ozguvenc inşallah inşallah valla gelişmeleri yaz bize de inşallah nasıl bi ilerleme oldu biz anneleri bilgilendir 🥹✨🤲🏼