1994ozay kelebekigim devlette Meryem gümüş İnovada Fatma Betül şahin Aksaray hastanesi inde Fatih Demirci
dilara_kcz İnova’da Fatma Betül Şahin hoca. Ben gidiyorum ve çok memnunum. Daha önceleri başka doktorlarada gittim ama Fatma hocadan çok çok memnunum. Devlet hastanesine gitmedim açıkcası rndevu sıkıntı olduğu için.