Kızlar benimde ilk gebeliğim doğum sancısı mı anlayamıyorum nişanım bi hafta önce geldi iki gün öncede 1 cm açıklığım vardı dün geceden beri beş dakikada bir adet agrisi gibi belden kasıklarıma sancı atıyor düzenli bi şekilde karnım sertleşiyo sizce ne yapmalıyım sancılarım şiddetli olmadığı için hastaneye gitmek istemiyorum