kucumen İlk oğlum var keremali rabbim nasip ederse 2. Oğlum olucak ama ilki hazırdı kafamda isim ama şimdiki bebeğime isim secemiyorum ne zormus ya sanki hiç güzel isim yok 🙈🙈 😅. İsim onerilerinize açığım 🥰 tek isim tercihim
Dilara9422 kucumen benimde 2. Erkek olacak 88 gün kaldı karar veremedik Alparslan Kürşat Dağhan Cengizhan Baran Bunlar arasında gidip geliyoruz
yigitalparslan kucumen İkinciler gercekten zorluyor İlk oğlum Yigit alp ikincisine Alparslan koyduk. Ucuncuye hamileyim cinsiyetimiz henuz belli değil ama erkek olursa ona da Metehan koymayi düşünüyoruz
Pembemiimavimii Aslında iki aynı cinsiyet zorluyor benimde ilk kızımda şak diye hazırdı bunda doğurdum doğurcam yeni karar verdim 😂
yurdagulozel Benim de ilk oğlum Ali Kemal ismi ben koymamıştım bunda ben koycam ama hiçbir erkek ismini beğenemedim elektrik alamadım en son Asil’de karar kıldım 😄
kucumen yurdagulozel evet bende öyle söylüyorlar isim ya hep binkulp buluyorum 😅 anlamı guzel olsun kulağa güzel gelsin yok yeni isimlerden değil ama çok eski isimde olmasın😅
merveeeehappy yurdagulozel bende asil ismini düşünüyordum bir paylaşım gördükten snra vazgeçtim 2. Anlamı çığlık gece demek miş asilin
kucumen Dilara9422 Alpaslan güzel isim ama etrafımda çok kişi koydu artık diye koyamiyorum .d sizin için neden bilmem Cengizhan güzel geldi kulağıma 🌸🙂
yigitalparslan kucumen tesekkurler 🥰🥰 bakalım iste 14+0 haftaligiz daha cinsiyet belli degil. 27 Şubat’ta randevum var.