Ekim ayında normal doğum yaptım ekip çok iyiydi sadece dikiş mi atan hemşire mi artık doktor mu Stajyerdi dikiş atması çok uzun sürdü hatta başka bir doktor geldi istersen Burak ben yapayım dedi bir tek o konuda sıkıntı yaşadım çünkü canım çok yandı ama onun haricinde ilgi çok iyiydi Ebeler harikaydı