Merhaba, ben de ikiz bekliyorum bebeklerin biri gayet iyi durumda diğer bebekte kalbinde nokta kadar parlaklık göründü detaylı ultrasonda ikili tarama testi yaptırıp yaptırmadığımı sordu doktor yaptırdım bir sorun görünmedi diye söylediler dedim o zaman önemli değildir %99 geçer dedi 28. Haftada kontrol istedi bende bekliyorum ama gönlüm ferah rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻 sende bol bol dua et çok yazı okudum biri hariç hepsinde bebekleri sağ salim doğmuş bize de nasip olur inşallah ☺️