mervea211 merveeski61 çok teşekkür ederim yarın özele gidicem kafamı iyice bulandırdılar gerçekten sorduğuma pişman oldum gece uyuyamadım insanı strese sokuyolar doktor gibi net konuşuyorlar sağolun 🥰
merveeski61 En iyisi özele gitmek bazen devlet emin olmadan görse de söylemiyor ben bunu anladım kese yok dediler bir gün sonra başka hastanede gördük ondan sonra bebek yok dediler bugün bebeği de gördük 😇sizin ki görünecek inşallah sağlıklı günler dilerim