beyazakgl ikincianne24 19+6 olduk bizde çok düşündüm tutamayacağıma karar verdim çünkü acıkıyorum uyanır uyanmaz acıkınca mide bulantısı oluyor allahım tutanlarınkini kabul etsin inşallah
bebekveannesi35 ikincianne24 erken doğum riskim var geçenlerde kanamam oldu hap kullanıyorum o yüzden hemde normalde zor dayanıyorum hamileyken hiç dayanamam günaha girmeye de gerek yok seneye inşallah