Deletedmom133 normal doğumda daha fazla kanama oluyor sezaryene göre.Ben almamıştım depend,normal ped ve mesane pedi alıp götürdüm hastaneye.orda hasta bezi verdiler ama çok büyüktü ve sarmıyordu hiç rahat edemedim.pedleri de kullanamayacağım kadar çok kanamam oldu.eşim gidip eczaneden canped’in külot bezini aldı çok rahat ettim.hatta bir hafta fazla kanamam olduğu için bir hafta kullandım toplamda 2 paket.