nerissaa Arkadaşlar doktora gittim yoğun enfeksiyonun var dedi progesteron fitil verdi sabah akşam kullan dedi kullandım ve bitti ama hala pembe kahverengimsi lekelenme devam ediyor sizce sıkıntı mıdır neden hala devam ediyor
kavalakurabiyesi nerissaa progestana devam etmelisiniz kanamalar geçene kadar enfeksiyon içinde ocean cranberyy çok iyi geliyor
merve588 nerissaa geçmiyor hemen cok dikkat etmen gerek ben de tedavisini görüyorum ki benimki sürekli yeniliyor enfeksiyon o yuzden tekrar doktoruna git idrar tahlili ver netlessin
nerissaa merve588 gittim enfeksiyon yokmuş ama bebeğin eşi plesanta rahmi kapatıyor dedi bu yüzden kanaman oluyor dedi bu sizindebaşınıza geldi mi kötü bişey mi
merve588 nerissaa ilk kez duydum bu tarz bisiyi detaylı bilgi verilmisdir diye düşünüyorum çok geçmiş olsun inşallah gecer gider guzel bi hamilelik gecirirsin 🫶🏻