Yaaa şu zaman hem çok hızlı hem çoook yavaş değil mi 🙈 1. Trimester bitsin biraz rahatlayalım dediğimi hatırlıyorum en son şimdi ise günler sonra 3. Trimestera geçiyoruz 🧐 hatta uygulamaya göre 99 ama sezeryan olacağı için 90 falan yani 🥹 ayyy 15 aylık kızçem var bir yandan hem biraz daha onunla başbaşa olmak istiyorum bir yandan kardeşi doğsun birlikte büyüsünler diye sabırsızlanıyorum ☺️ bir yandan 2. Sezeryandan çok korkuyorum falan ayyyyyyyy bilmiyorum 🙈