zmra3 Hanımlar 32 haftalık hamileyim amniyotil sıvım 5 cm miş bu durumu yaşayan var mı ne önerirsiniz erken doğum olur mu çok korkuyorum ilk doğumum 35 haftalıktı. Bundada karın sertleşmesi ve bebeğimin aşağı düşecek hissi ile gittim
beyzzsenturkkk zmra3 yani az mı dediler çok mu? benimde suyum fazlaymış çok fazla karnım sertleşiyor ve bebek çok aşağıda çok erken döndü ve çok ağrım oluyor
Enguzelbekleyis8080 zmra3 Canım ne yaptın bende 32 haftalığım 4.5 çıktı suyum çok az suyun yakın takip edicez gerekirse sezeryan dedi