kader38_ Siyah2418 evet normal bende korktuğum için doktoruma sormuştum normal ve hatta daha da devam edecek demişti yine de doktorunuza danışın 😊
Siyah2418 kader38_ sizin de ağrı oluyormuydu böyle bıçak girer gibi çok ağrım var ara ara giriyor sonra geçiyor sanki rahimime birşeyler oluyor korkuyorum bu 3. Gebeliğim
kader38_ Siyah2418 evet oluyordu ama kanama olmadığı sürece bı sıkıntı olmayacağını bunların normal olduğunu söyledi doktorum ve herkes :) ama tabi endişeler her gün devam ediyor
havvakaynar Bende 5 haftalık hamileyim bende de oluyor özellikle esnerken yada uzanırken bıçak saplanır gibi ağrı giriyor
busesahin bendede oluyordu bıçak saplanır gibi tek taraflı ani olup geçiyorsa dikkate alınmalı nefesim kesiliyordu meğersem düşük riskim varmış düştü her ağrı normal değildir beta düzenli yükseliyorsa sıkıntı yok ama 2 günde bir kontrol 2 3 katı çıkması lazım