Seloloo ben gümüş kapak kullanıyorum o vakumluyor akmıyor, sizin kalkan dediğiniz de o mu caba? Bir de muhtemelen siz farkında değilsiniz ama sütünüz var demekki. Bebek emdikten sonra sağım yapsanız iyice artacak demekki.
Sağımdan sonra sütü hemen buzluğa koymayın, bebek emene kadar süt birikmezde bebek doymazsa emme bittikten sonra sağdığınız sütü verin