emine_0 Ankara bilkent şehir hastanesine gidenlerden önerdiğiniz doktor varmı güzel ilgileniyor dediğiniz
hicrankvckk emine_0 necati hançerlioğkuna gittim burdakilerin tavsiyesi ile iki gün önce güzeldi memnun kaldım ama bana pregoston baslatrı herhangi bi riskte yok dedi niye başlattı onu anlamadı