nazife81 mom_hatice bende yaşıyorum neden olduğunu hâlâ daha anlamış değilim aşırı kaşınıyor 35 haftalık hamileyim üstelik
mom_hatice kader38_ kaşımayın bende 3 gündür yaşıyorum sürdüğüm çatlak kremi mi alerji yaptı diye düşündüm ama olağan bir durum. Bebanthen bariyer onarıcı ile geçti
mom_hatice revsnnnn sakın kaşımayın olağan bir durummuş östrojen fazlalığı sebebi . Bebanthen bariyer onarıcı kremi ile geçiyor
mom_hatice nazife81 sakın kaşımayın olağan bir durummuş östrojen fazlalığı sebebi . Bebanthen bariyer onarıcı kremi ile geçiyor