Kızlar aşırı bir kaşıntı başladı gecen gün bitti fitil tedavim travozol krem vermişti dr 3 gün kullan dedi kullandım onu ama fitil bittikden sonra aşırı kasıntı basladı şimdi az biraz travozal sürdüm bi sıkıntı olur mu rahatladım ama sürünce korkuyorum bişey olmaz demi