culhaaa bebeğiniz kaç kiloydu peki kilolu demişsiniz , benimki de bence biraz tombik doktorum ultrason net ölçümü bilemeyiz artısı eksisi olabilir dedi . İki gündür kasılmam var bugün nst de sancım var ama düzenli sancım da çıkmadı açılmam yol , şimdi yine ara ara karnım kasılıyor bakalım nolacak🤷🏻♀️ doktoruma beni sezeryan yapın dedim ilkin normal olmuş bu daha kolay olur dedi 💆🏻♀️💆🏻♀️💆🏻♀️