ozgesuuuu Selam kızlar Turgutlu devlet Hastanesi’nde doğum yapan var mı odalar nasıl süreç nasıl ilerledi bilgi verbilir misiniz
grbz29 @“ozgesuuuu”#p39490201normal doğum olacaksa kesinlikle tavsiye etmiyorum doğumhanedeki ebeler çok kötü davranıyor sürekli azarladılar çağırıp durmayın felan dediler Ama servisteki ebeler çok iyiydi o