cansucan07 benim eşim asagidaydi 18. Haftamda kanamam oldu 2 gün hastanede yattım çıktım. Daha olmadı şükür. 24. Haftalarda yukarı çıkmıştı çok şükür şimdi 30. Haftamdayim. Yukarı çıkma ihtimali çok yuksek. Fazla iş yapma mümkün olduğunca yat canım. Kaç haftaliksin?