Kızlar bugün ilk kez açıklık ve çatı muaynesi yaptı doktorum. 38+0. Kemik yapın biraz basık gibi dedi baya zorladı açıkçası suan iyiyim belim ağıyor sadece kanama nişan felan gelmedi ama bu muayeneler sonrası sancısı başlayan doğumu tetiklenen var mı aranızda? 🫶🏻