bebekisteme Kızlar bende öyle çok bir belirti yok reglime 2 gün var göğüs hassasiyeti baş ağrısı var 5 gün önce ilk defa dudak üstümde sivilce çıkardım ve ağzımda yara internette gebe olabilirsiniz diyor ama sizde nasıl şeyler oldu testi ne zaman yapmalıyım
Siyah2418 bebekisteme bende adet gecikmesinden 1 hafta önce sık idrara çıkma ve hazımsızlık vardı birde ciddi baş ağrısı
dgngr bebekisteme beyaz akıntı, yüzün her zamankinden fazla sıcak olması, halsizlik, sürekli gündüz uyuklama oldu bende anormal şekilde, iştahım da çok arttı
ddilara_ bebekisteme neden test yapmıyorsunuz ? Çünkü adetle gebelik belirtileri çok benzer bence bariz hamileyim diyebileceğiniz spesifik bir belirti yok
annebebeka Bende hiç belirti yaşamamıştım sadece tuhaf rüyalar görüyordum o kadar, belki olabilir regl günün 1 gün geçerse hemen yap bence 🫣
bebekisteme Ay bilmiyorum herkeste çok farklı belirtiler var yada psikolojik olarak ben öyle düşünüyorum inşallah hamile olurum
esraakurek bebekisteme bende göğüs ağrısı kasık bel ağrısı oluyo duygusallık uyuklama var reglime 5 gün var bugün test yaptım silik çıktı yarın kan vericem
bebekisteme Hadi hayırlısı olsun inşallah sonucu haber verir misiniz silik çıktıysa bence hamile olabilirsiniz
esraakurek bebekisteme büyük ihtimal pozitif çünkü kendimdeki farklılığı hissediyorum bi de testi yapar yapmaz silik çıktı öyle çok ta silik değil pembe oldu
Canankp esraakurek silikse hamilesinizdir benimde son regl 16 ocak , 12 şubatta test yaptım silik çıktı 16 şubatta beta 333 çıktı yarın tekrar kab vereceğim. Ben de de mide hassasiyeti ve saç dökülmesinden tahmin ettiğim diğer göğüs hassasiyeti ve kasık ağrısı regl ile aynı zaten
esraakurek Canankp evet kasık ağrıları Regli gibi ama ben rahimde şişlik var gibi hissettim sanki içerden balon gibi şişiyo gibi ya da insan gebeliği hissediyo da olabilir