mihribananne 28 haftaya geldik riskli gebelik yaşıyorum. Preklampsi, serklaj vs. Sıkıntılarım var ailemin yanındayım Adana da bayram bukan altınkozaya geçmiş galiba doğum yapan var mı hastaneden memnun musunuz, yada doktordan ?
iffet01 ben altınkoza ersin sürmelide doğum yaptım hastane çok iyi gayet temiz ve titizler doktorumdan da memnundum ikinci gebeliğimde de yine aynı doktora devam ediyorum
seymanur0 mihribananne ersin hoca riskli gebelerden anlamıyor Mehmet temel de aynı sekılde. sağlıklı gebelere bakıyorlar en azından ben altınkozayla kötü bir gebelık gecırdım ve o hastanenın çalışanı olmama rağmen asla tavsiye etmıyorum
mihribananne seymanur0 peki bayram bukan ı önerir misiniz? Ne yaşadınız acaba anlatabilir misiniz kısaca ?
nejlaramazan seymanur0 bende altın koza ersin beye gidiyorum neden memnun kalmadınız lütfen bilgi verir misiniz
yaseminerten seymanur0 rahim filmi çektirmek için o hastaneyi düşündüm de fiyatları diğer hastanelere göre uygun tercih etmeli miyim sizce
nejlaramazan mihribananne bundan önce algomed hastanesi Ayten hanıma gidiyordum memnundum ama çok bekletiyor diye değiştirdim
seymanur0 yaseminerten yani doktorunuzdan memnunsanız eğer cektırın. ama bir risk birşey olduğunda pek anlamıyorlar benim gebelıgım rısklıydı anlamamışlardı
yaseminerten seymanur0 ailem Adana da rahim filmini de adanaya gelince çektirmek istiyorum medical park ve algomed hastanesi nasıl bilginiz var mı
seymanur0 yaseminerten algomede hıc gıtmedım açıkcası ama dışardan duyduğum kadar medıkal park abartılmıyorsa eğer herkes çok ıyı dıyor
seymanur0 yaseminerten eğer fiyat olarak butcenızı aşıyorsa bence altınkozada filminizi cektırın bır yorum yapsınlar kafanıza yatmazsa da başka doktorlara da gosterırsınız bu tarz konularda bence tek doktorla görüşme yapmayın. bırkac doktorla görüşün doğruluğundan emin olun
yaseminerten seymanur0 kesinlikle şuan öyle yapıyorum hastane adını yanlış vermişim ya algomed uygun diye yada medicalparka iyi diye duydum yada orda çektireceğim çok zor düzgün doktora denk gelmek